........ATENTIE !!!
Daca nu puteti scrie un comentariu folosind un limbaj civilizat, nu va mai chinuiti degeaba caci oricum voi sterge comentariile care contin amenintari, insulte, injurii :D
Ca sa vedeti pozele la o marime mai mare, dati click pe ele

--------ROUIDF pe Dailymotion---------

duminică, 12 decembrie 2010

Mesaj pentru Romania!

Am primit acest mesaj si imi face placere sa-l postez pt ca sunt intru totul de acord cu Petitia de retragere a mandatului lui Tokes:

Mesaj pentru Romania!
Semnati Petitia de retragere a mandatului de Europarlamentar a lui Tokes Laszlo!!! Pentru acest om Ziua Nationala a Romaniei, conform declaratiei sale, "este o zi de doliu". L. Tokes este Vicepresedintele Parlamentului European si europarlamentar ales prin voturile cetatenilor romani. Cu toate acestea, prin declaratia facuta de 1 Decembrie, Ziua Nationala a Romaniei, ne da de inteles ca nu reprezinta Romania in Parlamentul European ci Ungaria. Daca va pasa de Romania, cititi si semnati petitia !!!
Dati link-ul mai departe tuturor prietenilor si cunostintelor.
Salvati Romania de tradatorii ei!

http://www.petitieonline.ro/petitie/petitie_pentru_retragerea_mandatului_de_europarlamentar_din_partea_romaniei_pentru_dn_l_tokesh_laszlo-p23647051.html

Un comentariu:

gazistu` spunea...

SALUT... SUNT TOTAL DE ACORD CU TINE.... AM DAT DE BLOGUL TaU de PE YOUTUBE din comenturile de la ackent - my passion...

AM CITIT DESCRIERILE TALE DE LA profilul de youtube.... total de acord si aici....

VAD CA ESTI PATRIOT.... F BINE, SI FRATELE MEU LA FEL. ..SI eu deasemenea.... am semnat petitia, si o trimit la toti din lista d mess ....

blogul iara imi place...

deaia nici nu am ezitat sa te adaug caprieten si pe youtube si pe blogul asta....
am si eu un blog... daca vrei putem face schimb de bannere/ linkuri?

te salut , patriotule...!!!

Trimiteți un comentariu